RSS

Jalan-jalan Cari Makan.....;p

Hari ni.... cadangnya aku nak duduk diam jer dalam bilik.. main game kat facebook.. sajer tak nak makn tengahari sebab nak makan petang.. sebab.. kalau makan lunch, malam lapar balik.. baik makan tengah-tengah---> waktu petang.. huhu.. tetiba pulak Mira ajak gi Tutti Frutti kat area dekat2 dengan Sutera Mall kat Skudai ni.. sajer nak ikut sebab tak pernah makan lagi aiskrim yogurt ni.. aku kongsi dengan Fani.. Mira ngan Mieza makan sorang.. tapi harga aiskrim kitorang lebih kurang same jer.. so kalau nak murah tak payah letak buah kot.. huhu....

perasa yang sedap bagi aku la.. ---> orange, green apple, strawberry, vanila and perasa original TF.. Fani cakap peach pun sedap gak tapi aku tak nak sebab tak suka peach.. and perasa almond sangat tak sedap (bagi akulah...) macam rasa panadol budak-budak yang kaler kuning tu..... lepas ni makan lagi TF confirm tak ambik dah perasa almond tu.. huuhu.. tapi kalau nak merasa boleh je ambik perasa tu... tapi memang bila dah makan TF ni rasa nak makan lagi.. hehehe... tapi kena time duit banyak lah.. hahaha....


Yang mana satu, idaman kalbu...
sedap......
Mahal ni...


Nyum2...


sempat lagi kitorang snap gambar masa makan kat TF..








Apalah yang kelakar sangat tu??=p
Kembar baju & tudung..!!=p

 Dah habis makan TF, tetiba kami semua terasa nak makan Cone Pizza pulak.. yelah dah dekat ngan sutera Mall..... kan aritu aku dah makan..... tapi sebab teringat lagi pasal Cone Pizza ni aku pun join la jugak makan lagi sekali.. hehehe... tapi aku pilih menu lain pulak..... aku try tropical loaded.. sedap.. rasa thousand island.... aku suggest kat Mira & Mieza meat mania.. diorang pun suka.. Fani plih menu sama ngan aku.. tapi kitorang tak makan kat situ.. sebab arini hari ahad, ramai gila orang membeli.. ingat nak makan la sekitar situ..... cari kerusi tak jumpa yang kosong..... pe lagi..... makan sambil berjalan lah.. hahaha..... Nasib baik kitorang beli 6 sekali.. kalau beli satu kena bayar RM6.90 tapi bila beli 6, sorang bayar RM5.80.. murah kan.. jimat sikit duit kat pizzza ni......=)
Hari ni rasa macam seronok pulak.. kerja tangkap gambar jer.. depan kedai pun jadi.. hehehe...








Macam tukang promote jer...=p


Lepas makan, kitorang berjalan-jalan kejap dalam Sutera Mall ni.. Mieza nak cari sandal.. dalam masa yang sama Fani cari beg...... boleh tahan la harga barang kat sini..... banyak benda cantik-cantik..... ingat nak lah jugak beli beg, tapi takut budget lari.. tak apelah.. hanya mampu memandang.. huhuhu.. ada rezeki lebih nanti boleh cari lagi barang kat sini..... dalam takde duit tu sempat jugak lah aku beli baju angry bird RM10.00.. hehehehe..... mesti kakak aku jealous kalau tengok baju tee aku tu.. hahaha......

Okay.. dekat dua jam kitorang berjalan, Mieza pun dah jumpa sandal dier, Fani pun dah dapat beg dier... kitorang pun balik lah U.. dalam kereta tiba-tiba plan nak makan megi.. sebab teringat makan megi aritu ramai2 dalam periuk.. singgahlah kejap Jusco Taman U.. dah beli megi & telur, akhirnya aku beli jugak coolblog kat sini.. walaupun baru sangat minum.. tapi tak boleh menolak keinginan hati untuk minum jugak... tak apelah.. membazir untuk makanan je.. tak apekan?? huhuu...

Hari ni aku tak sentuh nasi pun.. harap-harap boleh kenyang sampai besok sebab besok lepas maghrib baru nak makan.. Tak apelah.. kalau lapar, bedal jer aper yang ader dalam bilik ni.. hehehe... lagipun esok takde kelas.. malaslah kot nak keluar makan lunch.. and esok nak makan kat KTHO jer.. ader orang suggest Nasi goreng kerabu sedap.. tak ape.. tak ape.. esok try.. hehe..

Ni lah baju angry bird aku.. comel tak??

Separuh dah minum..huhu.. Nak?? beli sendiri!!=p

4bungkus megi = 5 orang makan... terbaekk!!^^


Kesimpulannya, (macam wat jawapan sains jek??=p) hari ni kerja makan jer..---> TF, cone pizza, coolblog and Maggi Cintan... bila lagi nak makan benda2 camni kan.. dah tua tak boleh makan... huhuhu.... tapi jangan lah makan maggi selalu... sekali sekala tak aper... betol tak?? hehehe...

jumpa lagi di lain waktu......^^

UPDATED *gambar Fani terpaksa diremovekan kerana saya perlu melindungi auratnya...*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Best Blogger Tips

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Happy Birthday to Me~

Daisypath Happy Birthday tickers