RSS

I'm not PERFECT

Jiwa kacau..!!

pengalaman lalu sering menghimpit diri..
Mereka tidak merasa apa yang aku rasa..
Kata - kata yang keluar dari mulut hanya menafikan..
di dalam hati, hanya Tuhan yang tahu...
Aku rindu dia..
Walaupun 3 tahun sudah berlalu, aku masih mengingati dia..
Aku menyesal melepaskan dia pergi......
Maafkan aku..
Aku tidak sempurna..
Masih banyak kekurangan..
Mungkin aku seorang anak yang baik..
Namun, 
Aku bukan seorang sahabat yang terbaik..
Aku bukan seorang kekasih yang terbaik..
Masih banyak rahsia yang ku simpan.
Namun ku hanya pendamkan dalam hati..
Bukan sekarang..
Bukan bila-bila untuk ku luahkan..
Jangan ditanya kenapa..
Kerana aku tidak akan bisa menceritakan..
Kepada dia,
semoga berbahagia di sana..
Kepada mereka yang pernah menyakiti aku..
Aku mungkin memberi kemaafan..
Tapi bukan dari hati..
terlalu berat untuk aku mengikhlaskan kemaafan itu..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Best Blogger Tips

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Happy Birthday to Me~

Daisypath Happy Birthday tickers