RSS

Hari ini punyer Ceriter (secret recipe and coolblog)...

Hello WORLD..!!!

Hari ni memang tersangat letih tapi letih tak buat ape-ape.. pagi tadi pergi dengar TECS pasal writing, balik makan nasi lemak pastu tak pergi kelas balik dengar pasal oral pulak.. hahaha... Pagi tadi sebenarnya aku terasa ngan kawan-kawan aku... mungkin salah aku kot sebab terlalu sensitif..diorang tak buat salah ape2 pun.. tah.. cuma rasa macam tersisih.. masa nak beratur untuk register tu aku mals nak potong line orang pastu aku gi je lah kat belakang.. kawan-kawan aku ni masing-masing dah siap sign.. aku ingat diorang nak tunggu aku jugak, tapi tak.. pastu aku jalan lah ke bilik kuliah tu dengan muka yang rasa tak puas hati.. tapi aku rasa orang nampak macam aku letih kot masa tu.. masuk dalam DK tu fifi tanya kenapa diam je deqda? takkan aku nak bagi tahu aku terasa kan.. macam budak-budak.. lama gak aku diam.. pastu aku okey balik..and happy2 ngan diorang balik.. rupa-rupanya pagi tadi tu sign je ngan perubahan hormon aku.. tu yang aku terlalu sangat terasa even benda tu adalah remeh.. siap tulis kat twitter " mampukah aku bertahan walaupun untuk sesaat ".. tak boleh blah kan ayat aku?? hehehe.. yan ingat aku rindu kat adek.. oh ya, adek tu kucing kesayangan aku.. jumpa adek masa kat Melaka bulan 6 baru ni.. sangat comel and sangat manja ngan aku.. next post mungkin aku akan cerita pasal kucing-kucing aku yang dah makin besar and makin gatal and makin nakal and akan upload gambar-gambar diorang sekali.. Kepada fifi, fani, aja, and yan sorry tau kalau aku terasa ngan korang.. sensitif aku kejap je.. bila korang seronok bersembang and tak include aku sekali, aku mudah terasa.. tapi kejap je benda ni semua.. pastu aku okey balik an tak simpan dalam hati.. sorry sangat2 tau.. huuuhu..

Okey..Pastu tengahari pergi jusco taman U.. and selalu lupa nak bawak beg save environment.. ( lepas ni kena selalu ingat- hari sabtu hari tanpa plastik beg!! )

Tak beli apa sangat pun..air mineral ( wajib ), apple, and barang keperluan wanita--> rahsia..hehehe.. pastu dapat free sample dari librese.. *dah terbagitahu pulak (-.-")* --> tak rugi datang.. Pastu pulak hari ni kat Jusco Taman U ade banyak barang diskaun 5%.. so murah lah sikit beli barang.. sebab tak beli barang banyak mesti tak dapat beli plastik beg.. tah ape2.. bukan nak sediakan sikit..ada nak bagi kotak.. dah lah besar!! bukan nyer tak bayar 20sen tapi jusco memang kedekut.. taulah nak save environment pun.. bukan mintak banyak pun.. satu je..huhu... nasib baik jumpa troli.. kalau tak jenoh nak angkat bawak pergi kat kereta..

Walaupun tadi dah makan nasi lemak... sempat lagi beli kek secret recipe--> Pecan Butterscotch.. First time rasa and sangat sedap rupanya.. walaupun kongsi bertiga dengan mira and fani rasa macam aku makan lebih dari separuh lah.. lepas ni boleh mintak kek birthday ni kan.. hehehe..  Very important if datang jusco taman U, mesti beli CoolBlog--> Chocolate milk tea with pearl.. aku tak tahu kenapa tapi coolblog kat sini jugak sedap berbanding tempat lain yang aku rasa.. sekarang ni dah banyak cawangan dah coolblog ni.. sangat sedap.. selain chocolate milk tea aku suka oreo vanila.. tapi mahal sangat oreo tu so beli yang paling murah je lah.. huhu..

Inilah pecan butterscotch cake--> marvelous..!!=)



p/s : Oleh sebab tadi dah minum coolblog and makan kek, malam ni --> no ayam penyet sebab aku pun beli jugak sushi kat jusco tadi..hehehe.. malam ni dinner ngan sushi and maggi goreng.. berjimat.. hari ni dah banyak sangat membazir..huhu..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Best Blogger Tips

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Happy Birthday to Me~

Daisypath Happy Birthday tickers