RSS

My Lovely Family..=)

Terasa nak mengupdate blog dengan cerite pasal family aku..=p

Aku de seorang ayah yang penyayang dan kelakar..kalau kawan-kawan aku datang rumah mesti ingat ayah aku garang..padahal tak sangat pun..suke sangat sakat kitorang adik-beradik..Ayah aku ni polis..tak silap dah dekat 29 tahun kot (betul ke??)..Dulu beliau sangat handsome dan sangat kurus..tapi sekarang.....hahaha..bahagia la katakan..hehehe..Aku sayang sangat ayah yang ku panggil ABAH ni.. LOVE YOU SO MUCH la!!=)
Handsome tak??=)
Mak aku pun penyayang gak..garang la sikit..kalau beliau tengah marah biasenye beliau membebel..tapi aku ni jahat..time beliau membebel aku buat benda lain..tapi dalam masa yang same dengarla ape yang beliau membebel cume tak menyampuk..kalau menyampuk lambat la bebelan tu berhenti..hehehe..=p..kat rumah aku panggil beliau MAMA..kadang-kadang mak aku ni kelakar..suka sangat bile tengok beliau gelak dan senyum..rasa bahagia sangat..sebab tu aku berjanji dengan diri sendiri aku nak tengok kebahagiaan dan kegembiraan mak ngan ayah aku dulu, baru aku nak fikir pasal kebahagiaan aku..Mak aku kerja biase jer..aku habis belajar nanti beliau nak berhenti..mau tak..sekarang ni da 16 tahun beliau kerja kat SMC@KPJ Selangor..Biarlah beliau berehat kat rumah..lepas ni giliran anak-anak beliau ambik alih..LOVE YOU VERY VERY MUCH!!=)
My yeoppo Mom..=)
Sekarang time untuk aku cerita pasal adik beradik aku pulak..Aku de seorang kakak, seorang adik perempuan dan 3 orang adik lelaki..Nak kata rapat, bolehla..kalau semua orang berkumpul memang gamat gak rumah..tapi biaselah..adik-beradik pun bergaduh..ibarat air yang dicincang tak akan putus..itulah peribahasa yang sesuai untuk kami adik beradik..gaduh kejap jer..biasenye sesuatu event la menyatukan kitorang..contoh cam pergi berkelah ke, tengok adik aku yang no 5 main bola ke..Lupe plak nak bagitahu..kakak aku name die Suhaili, aku Syuhada, no.3 Syakhirah, no.4 Shaffik, No.5 Syammel dan yang last Suhazmie..Ayah aku name Shaffie mak aku lak Salmah..Kitorang seme bermula ngan huruf 'S'..hehehe..Kakak aku dah bertunang..InsyaAllah kalau jadi tahun depan kot mereka itu berkahwin..=)..banyak aku nak cerita pasal diorang..tapi cam malas pulak nak tulis panjang lebar..de masa nanti aku edit lain..hahaha..
baju hitam-Kakak, putih-adik, coklat-aku..=)

yang tinggi tu Syaffik, kecik sekali Ajmie, sebelah die penjaga gol terbaik,Syammel..=)
Lovely couple..=)
Mase family day polis..tema kitorang 'Black'..hehehe=)
Raya 2010...=)

I LOVE MY FAMILY..!!!!!=)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Best Blogger Tips

1 comments:

SuE eLLy said...

love my family too... :-)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Happy Birthday to Me~

Daisypath Happy Birthday tickers