RSS

Hari ini punyer Ceriter (3)...

Assalamualaikum dan selamat petang... hahaha.. tah pape lah.. hanya mengupdate blog ini pada waktu petang..sebab pagi pagi malas nak bukak.. semalam punyer aktiviti hanya sikit jer yang berjalan dengan sempurna... Maharaja lawak sempat tengok sepah jer.. sebab tiba2 semalam ade nusic bank jugak.. ingat nak la dengar lagu B2ST yang baru tapi mengantuk giler, pukul 11 da tidor...huhuhu... McD tu jadi makan, beli set ayam spicy.. tapi balik rumah makan seketul jer.. lagi seketul hari ni.. muahahaha.. mintak 2-2 ribs pulak tu... hehehe... hurmmm... hari ni tak tahu lagi nak buat aper, yang pasti malam ni nak tengok Oh! My School.. minggu depan ade episod Taemin.. Yeay..!! bile la immortal Masterpiece nak de kat KBS world ni..?? nak tengok Jonghyun, Yoseob ngan IU.. Tunggu mama ngan abah balik dari kampung lagi.. I'm lonely tonight until my family come back home.. huhuhu.. petang ni pun nak kene balik naik teksi..hadoyai.. rase macamm nak gi lepak Mid Valley dulu jer.. Leh beli e-pop bulan ni punyer.. duduk rumah je lah.. main ngan black and chik.. lagi best..

Semalam geram betol ngan anak arnab aku tu..(dah besar sebenarnya, tapi mak arnab tu hidup lagi, so aku panggil die anak arnab lagi..hahaha.. name betol arnab tu ape tah..lupe..aku nak letak gambar, tapi takde pulak picture kucing kucing and arnab aku dalam hardisk ni... huhuhu..) macam ni, semalam aku saje biar mereka lepas (arnab aku tu) pastu boleh pulak diorang menyepah2kan pasir kucing.. aku geram malam tu sumbat la diorang dalam sangkar balik.. Mak ngan anak arnab tu dua2 bengang kat aku.. ye la.. 3 hari asyik main dalam rumah, pastu kene kurung balik.. bukan aku tak kesian, tapi tak larat aku nak mengemas sorang2.. anak arnab ni buat perangai, aku bagi air, die pegi terbalikan bekas air depan mata aku.. geram sangat, nasib baik la tahap sabar aku tinggi, aku pukul pukul manje jer anak arnab tu,.. tapi confirm arnab tu bengang ngan aku.. kalau aku hulur tangan mahu digigitnyer jari aku ni sebab sebelom ni aku dah kene.. takpelah, balik ni aku pujuk die balik.. takdenyer anak arnab tu nak marah lame2 ngan aku.. aku belai die dari kecik kot.. dah dekat  2 tahun kot umur arnab tu.. mak arnab tu dah dekat 5 tahun.. lepas arnab ni mati, maybe aku dah tak nak bela, kecuali kalau aku dapat rumah lot tepi.. mase tu aku nak wat taman arnab..hahaha,.berangan..arnab2 aku ni dah tak boleh disembelih sebab dah haram kot.. mau tak nyer, makanan die pun kadang dibantainyer makanan kucing,,. daging ayam pun di makan.. hahaha.. terok betol..

yang belah kiri tu anak arnab yang dimaksudkan, and yang merayu nak keluar tu anak kepada anak arnab ni, tapi dah mati,termakan racun.. tengah2 tu ibu nya,mak nab..=)

Inilah mak nab..mase ni ngah bunting, gmbr tahun lepas..


Cerite pasal kucing aku pulak, semalam mereka menemani aku tidor.. kate je kakak aku tak balik kostel sebab nak teman aku, hakikatnyer hanyer black dan chik jadi teman setia aku.. pagi2 bangun tengok chik mengerekot kt tepi aku, kesian die sejuk.. kalau aku nak cerita pasal kucing banyak, tapi nanti la.. ade mase aku cerita.. (bila lah nak ade masa tu ka.. iskh3)..
chik anak kesayangan abah

Black..sangat sukekan debu..huhu

susah nak tangkap gambar dak ni..

kak..lapar...hehehe


Dah pukul 4.00pm sekarang.. aku nak buat report LI sikit la.. Ha, ade berita sikit pasal Taemin, ade lah 'mereka2' tu cakap dia buat pembedahan hidung.. aku tak nak percaya, tapi kalau betol pun aku tak kisah..its his choice.. ape2 pun aku tetap heart Taemin..hehehe..

spot any difference??


Jumpa lagi di lain waktu..(InsyaAllah...)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Best Blogger Tips

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Happy Birthday to Me~

Daisypath Happy Birthday tickers