RSS

Hari ini punyer Ceriter (2)...

Apakah yang harus dilakukan hari ni?? aku malas ar nak bukak dokumen2 ni... kalau mengira ok lah jugak.. hadoila... baik aku duduk rumah jer kalau camni la hidup aku selama 10 minggu..membazir RM5.60 sehari..10 minggu = dekat RM 300 la jugak berhabis..huhu..nak buat epor.. tu lah lagi satu masalah aku.. MALAS!! bila nak berubah ni deqda oii..??!

Nak fikir aktiviti petang ni la.. balik ni balik rumah terus pergi McD 18.. nak beli set cawan untuk minggu ni.. nak makan ayam la, air tukar milo..pastu balik rumah bagi kucing ngan arnab makan, kemas rumah sikit.. napelah aku gi lepaskan arnab2 itu masuk rumah.. satu kerja lagi aku nak selesaikan petang ni...

tengok tv>> malam ni juvana (yess abah takde kalau tak asyik bola dia ajer), bila la ulangan Maharaja Lawak minggu ke9.. hari jumaat balik kampung, tak dapat tengok.. malam ni maybe tidor sorang.. harap-harap tak..takot la pulak kalau tidor sorang2.. huuhu..

tidor awal sikit malam ni.. pagi tadi sampai pukul 4.00 pagi ta tidor sampai sekarang.. dalam bus tidor?adalah dalam sejam lebih.. Lebam dah mata ni hah.. o.0

aktiviti sekarang: (current time: 12.00pm) tunggu mase break, nak gi beli nasi kukus..huhuhu..lapar giler ni..
pas kul 2: tak tau lagi.. tengok cerite jaejoong la..episod 3 pun tak habis gi..
bagus betol aktiviti harini..boleh jadi pekerja contoh ni.. hahaha..  ~ tangan ke dada, mata pandang ke atas ~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Best Blogger Tips

1 comments:

~sYumiZs~ said...

merepek je aku ni wat blog..hhuhu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Happy Birthday to Me~

Daisypath Happy Birthday tickers