RSS

:hurmmm:

Tetibe aku rasa rindu kat seseorang...dah lama sangat aku tak dengar suare tu..and tadi dengar balik.....:hurmm: kenapa aku ni?? Patutnyer aku tak boleh ade perasaan ni lagi.. aku benci perasaan ni! Dia dah buat aku ingat kat dia balik.. Deqda!Please stop it!! Buang jauh2 perasaan tu..ingat balik ape yang dia dah buat kat kau dulu! Takkan kau nak menangis balik sebab dia??! Tolonglah hati..tolonglah fikiran..jangan ingat and simpan anything pun pasal dia dah..past is past.....Be strong Deqda..You can do it!!=)

"Cheer up gurl..! Be happy with Yourself.."

Taemin, you really can make me smile again....:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Best Blogger Tips

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Happy Birthday to Me~

Daisypath Happy Birthday tickers