RSS

Hari ini punyer Ceriter...

Lamenye tak menulis kat sini...terase malas even takde buat ape pun kat pejabat ni.. dah seminggu aku de kat bahagian airport ni.. Semalam ngan kelmarin supervisor aku takde, so aku memang tak wat pape sepanjang 2 hari tu..huhu.. tapi alhamdulillah harini dia ade, so dia ajar lah sikit pasal ape yang aku perlu tahu.. tak dapat belajar design sebab cawangan aku ni banyak monitoring je sebab projek banyak design 'n' build.. Selasa ni pergi site visit kat subang.. wah!! best!! best!! harap harap dapat naik heli.. hehe.. lagi sejam nak balik (current time: 1602 hrs) tak sabar.. esok cuti..Yeay!! hehe..nak habiskan masa kat rumah tengok tv je sebab banyak cerita dah aku miss.. nak try tengok babyfaced beauty kat KBS World.. pastu nak tengok Star king ngan strong heart kat ONE HD.. (jangan jealous..aku langgan BYOND..hehe..).. malam ni Maharaja Lawak.. Wah..banyak betol aktiviti aku ni..bukan pikir nak tidor.. hahaha.. tak ape..esok bangun lambat..tidor lambat takpe..hehehe.. OK lah.. takde bende pun aku nak ceriter sebab ngantuk tahap gaban sekarang.. Anyeong..=)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Best Blogger Tips

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Happy Birthday to Me~

Daisypath Happy Birthday tickers