RSS

Pointer OK = HP baru ??

Alhamdulillah...
habis lagi satu paper harini...
bolehlah tahan jawab..  at least dapat jawab..
sebab tiru past year je...
tapi ade yang tak puas hati...
apa yang dihafal giler2 tu la stuck tak leh jawab...
agak frust di situ...
tapi tak apelah..
2 KREDIT JE PUN!!
huhuhu....
chaiyok2 untuk 2 paper lagi yang masing2 adalah 3 KREDIT..!!
wah.. gilek ar!!  kalau tak leh nak jawab jugak, ape nak jadi lah ngan pointer ini sem...T_T
masa paper RC aritu bagitahu mama cakap mungkin pointer drop sem ni..
mungkin sebab mama nak bagi semangat,
tadi baru dapat message..
"kalau dapat pointer OK mama bagi hp baru"
hahaha..
gaya macam rasuah..
sebenarnya memang teringin nak tukar hp baru pun..
kakak, irah masing2 pakai hp touch screen..
aku ni??
asyik pakai 2nd hand je..
tu pun sebab abah pakai dulu..
baru bagi aku..
tapi aku pandai jaga..
dah dekat 2 tahun..
elok je lagi..
walaupun dah jatuh banyak kali...
hehehehe...
sayang nak tukar..
sebab banyak message best tersimpan dalam phone memory..
nak tukar memory kad pun tak nak jugak..
sebab tarikh gambar2 kalau transfer kat tempat lain akan bertukar..
huhuhu..
tapi tengoklah...
tah dapat ke entah tidak..
(nak laptop baru sebenar-benarnya)
tak kisahlah..
just wait and see..........;)

boleh cam tak aku pakai phone ape??


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Best Blogger Tips

1 comments:

~sYumiZs~ said...

Alhamdulillah..saya dapat jugak hp baru, walaupun 2nd hand.. =)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Happy Birthday to Me~

Daisypath Happy Birthday tickers