RSS

Happy Birthday M...

Hari ni - 6hb January.. genap 23 tahun umur orang yang aku pernah sayang...  Aku sentiasa ingat birthday dia..  tapi aku tak akan mampu ucapkan birthday wishes kat dia...  sebab - kami dah lama putus hubungan..  tahun ni dah dekat 3 tahun lebih..  dah lama.. tapi kenapa aku masih ingatkan dia??  Dia bukan cinta pertama aku..  tapi dia first person yang aku pernah cinta sepenuh hati..  mungkin sebab tu aku susah nak lupakan dia..  aku dah cuba bencikan dia,  tapi makin aku benci,, makin susah aku nak lepaskan dia..  jadi aku just move on..  maafkan dia, (tapi kadang-kadang bila teringat salah dia tarik balik maaf tu.. hehehe...)  lepas tu perasaan aku ok balik.. dapatlah lupakan dia kejap..  Mama ngan abah sebenarnya tak bagi aku contact dengan M lagi dah sebenarnya atas sebab-sebab tertentu..  Tapi, di luar pengetahuan mereka, kadang2 M ni contact aku and aku pun layan jugak si M ni..  tapi sekarang ni..  aku memang dah tak nak berhubung ngan dia dah!  tapi kenapa, bila tiba2 aku dah lupakan dia,  tiba2 nampak dia view profile tagged aku,  hati aku rasa semacam..  asal nampak je nama dia aku rasa tak senang...   Ya Allah..  seksanya hati aku sebab asyik teringat kat dia..  aku selalu cakap kat kawan- kawan aku, aku dah tak ada apa2 ngan M..  yer memang tak ade pape, tapi perasaan aku tak boleh tipu fikiran aku..   mungkin aku masih sayangkan M lagi.........
Aku harus kuat! aku tak boleh kalah ngan perasaan aku,,.. Aku kene selalu ingatkan hati aku yang M bukan lelaki yang harus ku jadikan suami...  Ya Allah, bantulah hamba-Mu ini untuk melupakan lelaki yang bernama M...

Kepada M,  memang aku masih sayangkan kau..  sebab susah sangat aku nak lupakan memori kita bersama..  walaupun kau tak pernah ingat sikit pun memori kita tu,  aku tak kisah..  aku cuma mampu berdoa agar kau bahagia dengan hidup kau dan doakan aku bahagia dengan hidup aku...  Biarlah aku melenyapkan perasaan sayang ini perlahan-lahan...  kerana aku mahu cintaku hanya pada Allah yang Satu........

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Best Blogger Tips

3 comments:

mi$sUn@3iRa said...

xpa deqda.. aku memahami apa yang ang rasa... kuatkan smgt... aku dh clash pun kdg2 ak ingt jugak kat ex aku.. normal la tue... xslh pun nk ingt sbb klu bt apa pun mmg kita xkn bleh lupakan dia...sbb kita pnah ada kngn dgn dia... so, just smpn kngn tue sbg pgjran dan teruskan hdup... =)

~sYumiZs~ said...

thanks husna.. teringin nak wish kat die.. tapi dier pun lupe kat kite.. kte xleh benci.. nnt lagi teringat.. so just move on.. and ingat Allah, ingat family.. Alhamdulillah xterasa sgt perasaan kat dier tu..

Anonymous said...

Ntah pape

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Happy Birthday to Me~

Daisypath Happy Birthday tickers