RSS

ALHAMDULILLAH...

ALHAMDULILLAH...  
satu perkataan yang mampu saya ucapkan setelah selesai menjawab paper RC harini... walaupun sebenarnya saya tak dapat menjawab dengan betul.. (dengan erti kata lain ade soalan yang dibiarkan kosong...huhuhu..)  tapi, saya tetap tenang.,. dan tak rasa tertekan...  sebab....  saya dah usaha sebanyak tu...  maka Allah juga tetapkan rezeki saya sebanyak itu...   saya mengaku, saya memang study last minute..  jadi memang banyak lah yang tak tahu jawab..  Walaupun saya tahu, akibat tinadakan saya yang tidak menjawab paper dengan baik boleh menyebabkan pointer saya drop gila- gila sem ni.. saya tetap bersyukur..  mungkin bukan rezeki saya sem ini untuk mendapat pointer yang baik..   saya mungkin cuma terkilan sebab..  mama dan abah mengharapkan saya mendapat pointer yang baik..  tapi saya dah menghampakan mereka..  Mama, abah,  dikda mintak maaf..  memang salah dikda sebab tak study bersungguh2..  dikda dah usaha..  dikda tak give up.. dikda harap semua boleh bagi semangat kat dikda supaya dikda tak rasa down..  its ok dikda!! ada lagi 3 paper untuk diselesaikan...  mungkin awal2 ni rasa sedikit down...  cuba lagi untuk paper seterusnya... Ingat Allah banyak2..  berdoa padaNya... semoga Allah permudahkan segala urusan saya kelak.... 
InsyaAllah.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Best Blogger Tips

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Happy Birthday to Me~

Daisypath Happy Birthday tickers