RSS

FT Island in Malaysia??!

WAAAHHH!!!!!
Seriously aku tak tahu concert FT Island adalah pada hari Sabtu ini iaitu bersamaan 14hb Januari 2012!!
memang aku tahu mereka akan mengadakan konsert di Malaysia..  
aku ingatkan bulan Februari ke... 
huhuhu.. 
dah terlepas.. 
tambahan pula konsert mereka itu waktunya sangat tak sesuai ngan masa aku.. 
 aku tak habis paper lagi kot!! 
 Teringin giler nak gi.. 
 k-popped siap wat contest untuk dapatkan tiket free.. 
 aku memang ingat nak wat je video tu..
 siap dah pikir lagu You & I lagi..
  tapi tak jadi..
 sebab kalau lah ditakdirkan aku menang pun tak dapat gi.. 
 serious frust weh...
  dah la FT Island group kpop pertama aku kenal sebelum aku masuk dalam dunia Kpop ni...
  aku nak tengok Jaejin...
 huhuhu... 
 tapi tak apalah..
  hope FT Island enjoyed being here...
 Orang Malaysia memang ramai minat FT Island ni..
 sebab adik aku si Syaffik ngan Syammel memang suka lagu2 FT Island ni..
 (hahaha..aku yang bagi diorang dengar pun).. 
 nanti tunggu fan cam kat Youtube ajelah... 
 huhuhu...
 ............................................JAEJIN..............................................

Play! FT Island

Pic Jaejin yang aku paling suka..^__^


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Best Blogger Tips

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Happy Birthday to Me~

Daisypath Happy Birthday tickers