RSS

Hell Yeah!! Try and Stop Me..=p

Hari ni terasa lagi ngan seseorang... tak nak lah cakap siape kan.. Aku ngah excited sebab dapat berite SHINee nak wat concert kt Malaysia bulan 9 ni (harap-harap betollah berite tue) pastu cakapla kat 'orang' ni.. Aku taula nak beli tiket tu mahal.. tapi once in a life time kot.. suke melemahkan semangat aku cakap macam aku better tak yah gi kot.. No Way Man! Aku dah lame kot tunggu konsert SHINee ni..! walau mahal camne pun tiket tu aku kan berusaha untuk dapatkan jugak.. And kene kumpul lebih sikit sebab nak bawak adik aku gak.. Haiyoo..harap harap adik aku pun berusaha cari duit gak..hahahaha.. --->> aku tau memang tak berfaedah konsert tu..tapi nak merasa..mane tau pasni aku tak sempat or dah terlalu tue untuk enjoy bende2 camni kan... lepas ni memang sentiase gi SWM la tengok update baru (padahal memang selalu pun visit page tu..hahaha..) papepun aku takkan biarkan kata-kata orang sekeliling aku melemahkan semangat aku untuk tengok my favourite BB..hahaha....SHINee World..!!!!!! I will wait for you.... :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Best Blogger Tips

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Happy Birthday to Me~

Daisypath Happy Birthday tickers