RSS

Blah la!!

Bengangnyer aku ngan jantan sekor tu..tak habis2 nak mengganggu hidup aku.. kau apehal nak datang balik?! bukan kau dah der gurl ker carik aku lagi ape der kes? Dulu kau buang aku.. Pastu terhegeh2 cari aku, cakap bukan2 pasal aku.. hey, aku bukan orang yang same kau jumpe dulu la.. Aku bukan 'Syu' yang kau kenal masa kt **** tu.. Sebelom aku bukak rahsia kau, baik kau blah! (<---- siyes ayat dah kasar giler skang..tahan diri jer dari tak mencarut sebab bukan gaye aku)...

>>>Bile la dunia aku ni nak aman dari gangguan 'syaitan bertopengkan manusia' ni...

Ya Allah..Berikanlah aku kekuatan menghadapi kehidupan ini..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Best Blogger Tips

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Happy Birthday to Me~

Daisypath Happy Birthday tickers