RSS

Exam Mood + B1A4 ;)

haduila..pesal la nak exam jer mood 'malas' datang..subjek nak study sikit je kot sem ni..huhu..adakah kerana penangan Running Man? Adakah kerana penangan SHINee?? Ataupun kerana aku sendiri yang memang malas nak study pun...hahaha..Tapi memang bile de subjek membaca aku kureng sikit...esok paper malam ni baru terhegeh-hegeh bukak buku..dalam aku malas2 ni, aku de la bukak YT saje nak cari pasal SHINee ke, F(x) ke, pastu terjumpa plak MV boyband baru..B1A4..comel..hahaha..Sandeul macam Onew..;p tapi suara diorang memang superb la jugak..lagu die mmg serius best..(bagi aku je kot??) suke time diorang nyanyi " i love you uuuuuuuu"..(terngiang2 lagi dalam telinge..hehehe)..tadi pun sanggup tunggu debut diorang kat music core..hahaha..boleh cepat popular B1A4 ni..hehe..
enjoy la lagu diorang ni :-)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Best Blogger Tips

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Happy Birthday to Me~

Daisypath Happy Birthday tickers