RSS

Hari ini punyer Ceriter (5)...

Assalamualaikum... Yeorobun Annyeonghaseyo ^^

hari ni punyer ceriter>> pagi tadi aku gi site ngan bos supervisor aku..supervisor aku tak pergi sebab ade meeting.. Mule2 kekok gak kat site tu, semua laki.. and kebetulan ramai antara mereka orang utara.. semua tanya aku kat mane duduk la, dok ngan sape la sebab aku bagitahu kampung aku kat pokok sena, Kedah.. Seronok dengar diorang berceriter.. ye la, bahasa utara.. tadi pun baru lepas tengok ceriter Makbul kat TV2.. best drama tu.. family aku ajar..hahaha.. daripada tengok cerita hantu merepek2 baik aku tengok cerita pasal doa.. Cerita makbul ni mostly aku dengar depa depa semua cakap utara.. TERBAIK!! Berbalik pada cerita site tadi, nak dijadikan cerita, aku dapat balik awal hari ni..sebelom pukul 2 dah sampai rumah..muahaha.. best giler.. tak makan tak ape, aku terus tidor lepas tengok KDrama 'GIANT' kat ONE HD.. Aku tak berapa sihat hari ni, maybe esok aku MC sebab aku rasa sakit kepala sangat..tapi gagahkan diri jugak menaip blog ku ini..huhuhu..Pastu lepas maghrib tadi aku makan McD lagi..sebab nak kumpul cawan McD tu... mule mule aku nak pergi ngan kakak je makan kat 18 tu, sebab nak online and mendownload.. Pastu tetiba mama tau yang kitorang nak pergi McD, terus order kat kitorang nak jugak..Mama order spicy chicken McDeluxe..sebab mama pun order, tak jadi lah kitorang online.. tak kisah lah..luangkan masa dengan family lagi seronok sebenarnya... Kenyang giler makan burger.. pasni nak puase McD.. Aku serius dah muak nak makan McD..huhuhu..Nasib baik dah cukup kumpul 6 koleksi colour..kalau banyak lagi tak tahulah camne.. makin gmok aku karang..huhuhu..kat bawah ni koleksi cawan yang kami kumpul (aku & kakak)

"ade orang panggil aku ker??" Black

Model Cawan McD..^^


Hari ni aku tak tahu nak cerita ape pasal SHINee, yang aku tahu, diorang dah pergi jepun semalam and maybe lambat sikit balik korea.. yela tarikh debut diorang kan dah dekat.. taemin cam biasa.. sangat hot kat airport tu..hehehe.. aku memang dah tak pandang orang lain dah sekarang.. Taemin jer. suke aku tengok muke dia yang dah manly sekarang..^^..
he's hot right.. but i love him not because of his look only but his heart and personality..=)

credit: as tagged and thanks SWM ^^

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Best Blogger Tips

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Happy Birthday to Me~

Daisypath Happy Birthday tickers