RSS

Hari ini punyer Ceriter (4)...

Assalamualaikum...Annyeong... Huhuhu..hari ni pepagi sikit lah aku update (current time: 1030hrs)... (bukan ade orang tengok pun kalau aku update..hahaha...) Agak memalukan dan menyegankan pagi ini..kenapa?? nak dijadikan cerite, kitorang lambat masuk hari ni sebab Yuni lambat naik train, (Yuni ngan aku same tempat praktikal and ade lagi seorang budak UiTM, Nadia) tunggulah sampai pukul 8, aku tak kisah pun lambat.. pastu kitorang singgah beli nasi lemak kat luar JKR ni, and bercadang nak makan sekali kat tingkat 8.. selalunya pantri kat belakang tu tak ade sangat orang, tetibe hari ni boleh kata satu pejabat kt bahagian aku ni serbu pantri...huhuhu.. memang muke tak malu kitorang ni, bukan nak bagi akak-akak tu makan dulu, elok je kitorang bantai makan dulu..huhuhu.. tak tahu lah ape yang diperkatakan akak akak tu lepas kitorang makan..huhuhu..mintak maaf ye akak-akak sekalian..

Baru kejap tadi supervisor aku cakap, esok pergi site lagi..huhu..aku tak tahu lah nak tangkap gambar ape..bukan aku pergi hari hari site tu..tak kisahlah..janji esok tak pakai baju kurung..hehehe..

setakat ni dulu lah.. nak pergi menaip report.. petang ni update lain punyer cerite pulak..=)



[current tme: 1340hrs] sebab pagi tadi dah makan nasi lemak so aku tak pergi turun makan hari ni.. gi surau dalam pukul 2pm lah.. Banyak sangat lah yang aku kena buat report ni.. tapi kenapa aku still malas ni?? Tension lah kalau hari2 aku macam ni.. Takde usaha nak habiskan sesuatu.. Kadang2 aku terfikir, betol ke pilihan aku untuk jadi seorang engineer?? Boleh tak kalau aku cakap sebenarnya aku still tak tahu apa aku nak buat after graduate.. Aku rasa mungkin nanti aku akan cuba bidang lain.. Rasa macam nak cepat je habis kan praktikal ni, tapi takot sebab report tak siap lagi.. adalah dalam 5% je aku usaha.. itupun baru intro.. hadoyai... hari ni aku tak ade pelan ape2.. tengoklah bila balik rumah aku buat ape, maybe terus tidor sebab malam ni bukan aku boleh pegang remote astro pun.. mama ngan abah dah balik.. aku nak tengok inkigayo confirm tak boleh sebab mama nak tengok cinta melody.. bosan..bosan.. warghhhhh!!!!!!!!!!!!! 


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Best Blogger Tips

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Happy Birthday to Me~

Daisypath Happy Birthday tickers