RSS

Apam Comel ^__^

Assalamualaikum...

Lama tak update blog ni..
Biasalah malas..
Dok U keje mendownload cerita..
Buku pelajaran tah ke mana..
hehehe..

Jumaat lepas saya balik rumah (kat Shah Alam),
Balik pun tak plan sebenarnya..
Kebetulan dapat pergi MyGMJ kat stadium Melawati..
alang alang abah suruh balik..
sekejap je..
ahad dah balik U..
huhuhu..

masa balik tu ada satu family yang sangat dikenali berada di rumah..
tak lain tak bukan manusia yang handle blog ni la..
^__^

seronok bermain dengan si Qhaleef Haidar tu..
pandai dah nak meniarap and bersembang..



Sebelum balik tu saya sempat buat apam polkadot..
hehehe...
kesian kat kawan kawan yang datang jugak Shah Alam,
tapi tak dapat balik rumah..
jadi saya buat apam tu special untuk diorang...
^__^

comel tak??

untuk kawan kawan
resepi apam ni saya tengok kat sini..
apam polkadot
selamat mencuba pada sesiapa yang ingin mencuba..
tak rugi pun buat..
gerenti ramai yang akan suka
^_^


dan bila dah balik rumah tu,
mesti lah saya tak lupa kat pengarang hati jiwa dan jantung saya adek..
^__^

PLEASE!! Don't kill me!!!
amaran : jangan lakukan ini di mana mana..
 sayangilah mereka kerana mereka juga adalah makhluk bernyawa seperti kita
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Jangan risau.. adek masih hidup ;p



p/s : minggu depan cuti lagi.. tak sabar nak balik and masak masak lagi.. 
plan masa cuti -
korean food (ddeobokki, kimbap, bibimbap, kimchi & japchae)
oreo cheesecake
mi udang
^__^


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Best Blogger Tips

1 comments:

♥ suE said...

anak ibu kene ngorat ngan dua org awekk cun yee...ishhhhh2~ xcukup umur lg laa....

apam tue nampak mcm besttt jeee :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Happy Birthday to Me~

Daisypath Happy Birthday tickers